עורך דין מירית עטיה

עורך דין מקרקעין ונדל"ן

עורך דין - עורך דין מקרקעין ונדלן

עו"ד ונוטריון מירית עטיה  – עורך דין מקרקעין ונדל"ן – בונה לכם עסקה בטוחה

עורך דין מקרקעין ונדל"ן מירית עטיה בראשון לציון, מספקת שירותים משפטיים במקרקעין ונדל"ן במגוון רחב. כגון: קניית דירה, מכירת דירה, קניית דירה חדשה מקבלן, עסקאות מקרקעין מסחרי (חנויות ומשרדים) ומגרשים. עריכת הסכמי מתנה, הסכם העברה ללא תמורה, עריכת הסכמי הלוואה. עריכת הסכמי שיתוף במקרקעין, ייצוג משפטי בפירוק שיתוף. העברת זכויות במקרקעין עקב גירושין. פינוי בינוי – התחדשות עירונית – תמ"א 38, עסקאות קומבינציה, ייצוג קבלנים. תביעות בגי איחור במסירת דירה, ליקויי בנייה, הפרת הסכם שכירות. רישום בתים משותפים, רישומי מקרקעין בטאבו ובמינהל, כינוס נכסים, מיסוי מקרקעין, מס שבח, דייר מוגן בדמי מפתח ועוד. וזאת לצד שירותים משפטיים נוספים ומשלימים, כגון: עו"ד לענייני משפחה, נוטריון ועוד.

 

עומדים לקראת עסקת מקרקעין?

עורך דין מקרקעין ונדל"ן מירית עטיה מלווה לקוחות בעסקת מכר עד לסיום העסקה. וממקסמת את זכויות לקוחותיה בכל עסקה. משרד עו"ד מירית עטיה מעניק מגוון רחב של שירותים משפטיים לתושבי ראשון לציון. בדיני מקרקעין, התחדשות עירונית ועסקאות מורכבות בנדל"ן. משרדנו ממוקם בראשון לציון ומתמחה בליווי צמוד של עסקאות מקרקעין מגוונות.

 

מחפשים עורך דין מקרקעין ונדל"ן שיכול ללוות ולייצג אתכם בכל תהליך? רוצים להבטיח לכם את מלוא הזכויות? פנו לעו"ד מירית עטיה. לתיאום פגישת ייעוץ, חייגו 077-5118115

 

מיהו עורך דין מקרקעין?

עו"ד נדל"ןעו"ד מקרקעין ראשל"צ – הוא עורך דין המתמחה בכל הקשור לעסקאות למקרקעין ומיסוי המקרקעין. מדובר בשירות חיוני לאנשים פרטיים המעוניינים בקניית דירה או מכירת דירה וגם לעסקים העוסקים בהשכרה או מכירת נדל"ן מסחרי. השירות חיוני לבעלי מקצוע משלימים בעולם הנדל"ן, כגון: שמאי, אדריכל, מתווך וכו'. מדובר על תחום משפטי מורכב השלבו בענייני מיסוי מקרקעין, תכנון ובניה ועוד. עסקאות מקרקעין בעלות אופי ושווי כספי גבוה, ולכן חשוב כי עו"ד מקרקעין יהיה בעל נסיון רב. וחשוב לערב אותו בעסקה, כבר מתחילת המשא ומתן, בכדי שהעסקה תתאים לצדדים.

המורכבות הגבוהה של עסקאות נדל"ן והחוקים המסדירים אותן – המתפרסים על פני חוקים שונים ותקנות – מצריכה מיומנות וניסיון רב כדי לטפל בהן בצורה ראויה ומקצועית כאחד.

הידע המקצועי המיוחד שיש בידי עורך דין מקרקעין ונדל"ן בראשון לציון מאפשר לו לייעץ ללקוחותיו כיצד להוזיל עלויות, להפחית תשלומי מיסים וכיצד לערוך חוזה ששומר עליו מפני מצב של הפסד או כישלון של העסקה.

 

מתי כדאי לפנות לעו"ד מקרקעין ונדל"ן?

להלן מספר סיבות שבגינן מומלץ לפנות לעורך דין מקרקעין:

  • הייעוץ המשפטי: עורכי דין מקרקעין מתמחים בחוקי הנדל"ן ובענייני המס השלוב בהם. כבר בתחילת העסקה עורך דין מקרקעין, יוכל לבצע בדיקות מקדמיות הקשורות לעסקת המכר בעסקת רכישה או עסקת מכירה, השכרה או תכנון ובניה. וכן לתת שיעור כמעט מדוייק של תחשיבי המס השונים הקשורים לעסקה כגון: מס רכישה, ומס שבח.

  • עריכת חוזה: עריכת חוזה בעסקת נדל"ן הוא שלב קריטי ובלתי נפרד מהמשא ומתן בעסקה. עורך דין מקרקעין יכול לערוך ולשלב את התנאים המשפטיים והמסחריים (הכספיים) והחשובים ללקוח שהוא מייצג. וכן לוודא כי הוא מגן על זכויותיך ועל החובות של הצדדים השונים.
  • סכסוך חוזי: במקרה של מחלוקת או סכסוך בין צדדים בעניין עסקת מקרקעין, עו"ד מקרקעין יכול לייצג אותך בבית המשפט, וזאת על מנת להגן על זגויותיך החוזיות שנקבעו בהסכם המכר.

  • קבלת אישורים והיתרים: בעסקאות נדל"ן כגון: בנייה, פיתוח ושיפוץ, נדרשים אישורים והיתרים מהרשויות המקומיות ולעיתים גם מהרשוות המחוזיות או הארציות. עו"ד מקרקעין יכול לעזור לך להבטיח כי תהליך זה יתבצע בהתאם לחוק ולתקנות.
  • הסכמי שיתוף במקרקעין ונכסים משותפים: במקרים של רכישה או מכירה של נכסי נדל"ן משותפים, עורך דין יכול לעזור לך להבטיח כי הסכם השיתוף במקרקעין, מכסה את ההיבטים המשפטיים והפיננסיים של העסקה.

לסיכום, עורך דין מקרקעין מספק לך את הידע והיכולת המקצועית הנדרשת כדי להבטיח כי עסקאות הנדל"ן שלך יתבצעו בצורה חוקית, מוגנת ומבוטחת.

 

למה חשוב לשכור ייצוג של עו״ד בראשל"צ בעסקת נדל"ן?

בענף הנדל"ן, עו"ד נדל"ן ראשל"צ הוא הגורם החשוב למלא תפקידים רבים בעסקה, שהם חיוניים להצלחת העסקה. וזאת החל משלב ניהול משא ומתן, שמירה על האינטרסים של הלקוח והגנה מפני גורמי סיכון שונים.

ייעוץ משפטי –  עו"ד מקרקעין ראשל"צ מסייע בבחינת התנאים המשפטיים של עסקת המכר. והוא הגורם המקצועי שמוודא שהכל נעשה בהתאם לחוק וזאת לפני החתימה. ומוודא כי החוזה מנוסח באופן המועיל ביותר לצרכי הלקוח, למניעת בעיות משפטיות ולהגנה מלאה על טובת הלקוח.

בחינת המידע המשפטי אודות עסקת המכר – עו"ד מקרקעין מיומן, נגיש למידע משפטי חיוני אודות הנכס או הדירה שאתם מעוניינים למכור או לקנות. וכך הלקוח יוכל לבחון ולקבל החלטה מושכלת אם להיכנס לעסקה.

הגנה על זכויותיך וזיהוי בעיות – עו"ד מקרקעין מיומן בתחום יכול לזהות מבעוד מועד ולהתריע מפני בעיות שיכולות לפגוע במהלך העסקה. ולתת ללקוח הגנה מלאה על זכויותיו. ולמנוע תקלות או בעיות שיכולות לייקר משמעותית את ההוצאה ללקוח.

עסקאות מורכבות ובירוקרטיה – תפקיד נוסף וחשוב לעו"ד מקרקעין הוא לסייע ללקוחות לעבור בהצלחה תהליכים בירוקרטיים מול הרשויות. במקרים של עסקאות נדל"ן מורכבות, כגון: קניית נכס מסחרי או תכנון מס לגבי מכירת דירה. רישום במינהל מקרקעי ישראל או בטאבו, קבלת היתרים והגשת בקשות, חישוב מיסים וקיצור תהליכים.

כל אלה מדגישים את החשיבות המשמעותית של עו"ד מקרקעין בעסקת נדל"ן! כדי לוודא תהליך חלק ומוצלח והגנה מלאה על עניינך. רצוי לשכור שירות משפטי של עו"ד נדל"ן מקצועי!

  

ליווי מקצועי ואישי ליווי של עו"ד מקרקעין יגן עליכם ועל כספיכם, לאורך כל העסקה!!! עד לרישום הדירה בטאבו! לכל עסקת מקרקעין פנו לעו"ד ונוטריון מירית עטיה!

  

איך בוחרים עורך דין מקרקעין ונדל"ן מומלץ?

בחירת עורך דין מקרקעין ונדל"ן מומלץ היא שלב חשוב ומרכזי כאשר מתעסקים בעסקאות מקרקעין ונדל"ן להלן מספר עקרונות להתבסס עליהם בשיקול המומלץ:

ניסיון והתמחות: אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת עו"ד לעסקאות נדל"ן לוודא שהוא מתמחה בתחום המקרקעין ורמת הניסיון שלו. חוק המקרקעין סבוך ומורכב ביותר. ולכן כדאי לבדוק כמה שנות ניסיון יש לעו"ד שלכם בתחום המקרקעין והאם הוא מילא תפקידים נוספים בתחום – נוסף על ייצוג לקוחות. מומלץ לבדוק באילו תחומי מקרקעין בראשון לציון מתמחה עורך הדין שלכם. ואם הוא מתמחה ספציפית בנושא שבו פניתם אליו, כמו מקרקעין מסחרי לעומת פרטי. חוזה שכירות או דיירות מוגנת וכו'.

יחס ושירות מקצועי: בשלב זה רצוי לוודא כי עורך הדין, מתייחס ללקוחותיו בכבוד ובמקצועיות. בדוק ביקורות והמלצות מלקוחות קודמים או באינטרנט, כדי להעריך את איכות השירות שהוא מספק.

שפה ותקשורת: בפגישה הראשונה כבר תוכל לחוש את הכימיה עם עורך הדין. רצוי לתאם ציפיות ולוודא כי עורך הדין, מתקשר איתך באותה שפה ושאתה מרגיש בנוח מולו, ושאם יש לך שאלות או בקשות עו"ד מסביר את הנושאים המורכבים בצורה ברורה.

יכולת ניהול זמן ומשא ומתן: בחר עו"ד מקרקעין שמסוגל להתמודד עם משימות מרובות ולנהל תהליכים מורכבים בצורה אפקטיבית מקצועית ומהירה. להיבט הזמן ולעמידה במועדים של דיווחים או תשלומים, ישנה חשיבות עליונה. בחר עו"ד מסודר ומאורגן שיהיה אמון על הייצוג המיטבי עבורך.

אמינות וזמינות: וודא כי עורך הדין שבחרת זמין לך ושהוא אמין ויודע להתמודד עם כל בעיה שתעלה.

מחיר: בטרם חתימה על הסכם שירות, חשוב להסכים על המחיר, ויותר חשוב, להבין מה השירות כולל. עסקת מקרקעין היא מהעסקאות המורכבות ביותר, ורצוי שההסכם והמחיר – ישקפו את מידת הרצינות והאחריות שמנוטלת על כתפיו של עורך הדין.

שמדובר בעסקת מקרקעין החשובה בחיים – תתייעצו עם עורך דין מקצועי בתחום!

במקרה שאתם נזקקים גם לשירותי נוטריון במסגרת העניין המשפטי. בדקו אם עוה"ד שלכם הוא גם נוטריון, שיכול לקצר עבורכם תהליכים ולתת לכם מעטפת שירותים מקיפה. לבסוף, בדקו אם עורך הדין שלכם יכול להבטיח ליווי אישי ברמה גבוהה של זמינות. ושתיתן לכם שקט נפשי ומענה מהיר לכל צורך בכל עת.

משרד עו"ד מירית עטיה בראשון לציון מספק שירותי עו"ד מקרקעין ונדל"ן. שירותי נוטריון וכן עו"ד לענייני משפחה, אשר לעיתים קרובות כרוכים זה בזה. אצלנו תקבלו יחס אישי וזמינות גבוהה, ניסיון משפטי מקצועי מעל 17 שנה בתחום המקרקעין. והכולל מילוי תפקיד בכיר בוועדת מקרקעין של לשכת עורכי הדין בתל אביב. ולצד תפקידים בכירים אחרים בתחום המשפטי בישראל.

 

לייצוג משפטי עורך דין מקרקעין בראשון לציון, רכישת דירה,

עו"ד ונוטריון מירית עטיה,

 

ליווי משפטי, מקצועי ואישי, עורך דין לענייני נדל"ן בראשון לציון

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עו"ד ונוטריון מירית עטיה
בכל נושא משפטי מומלץ להיוועץ בעו"ד לקבל את הייעוץ המקצועי הנכון ביותר עבורכם.

לתיאום פגישת ייעוץ פנו לעו"ד מירית עטיה בטלפון 077-5118115 או בווצאפ 050-7611611 או השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם.