עורך דין מירית עטיה

איחוד משפחות

עורך דין - משפחה - איחוד משפחות

כיצד מסדירים מעמד בישראל בהליך איחוד משפחות? מהו איחוד משפחות?

איחוד משפחות או הסדרת מעמד הוא הליך המאפשר להתאחד עם בני משפחה הגרים בישראל, באמצעות הגירה למדינת ישראל. מדינות בעולם מאפשרות הגירה, כך שנשמרת זכות תושב המדינה לגור עם משפחתו או בן זוגו. ומצד שני, נשמרת זכות המדינה להגביל הגירה.

 

 

משפחות יהודים

על פי חוק השבות, כל יהודי המעוניין לעלות לישראל, להתאחד עם בני משפחתו, זכאי לעלות לישראל.

 

משפחות של בני דתות אחרות

איחוד בני משפחה, שאינם יהודים על פי חוק השבות, יכול להתבצע רק לאחר קבלת היתר לאיחוד משפחה. ויוסבר: איחוד משפחות אינו תהליך אוטומטי לילד מנישואין קודמים של בני זוג לא יהודים, שנישאו ליהודים, גם אם ההורה קיבל אזרחות ישראלית. ולכן, ההליך המשפטי מיושם מול משרד הפנים וגורמים ממשלתיים לבדיקת הקשר המשפחתי. וזאת במטרה למנוע הגירה או כניסה לישראל, למי שאין זכאות על פי חוק השבות.

עו"ד ונוטריון מירית עטיה מעניקה ייצוג משפטי הסדרת המעמד בישראל. ובין השירותים המשפטיים: הגירה לישראל, היתר נהיגה בישראל. איחוד משפחות בני זוג מעורבים שהם נשואים. ואיחוד משפחות בני זוג ידועים בציבור – שאינם נשואים.

 

 

עורכת דין ונוטריון מירית עטיה תייצג אתכם בכל השלבים להסדרת מעמד חוקי בישראל. ולמה להתמודד לבד עם משרד הפנים, מבלי לדעת את זכויותיך? ייצוג בכל רחבי הארץ.

 

איחוד משפחות בישראל לתושב פלסטיני

הסדרת מעמד עבור בן/בת זוג שאינו/ה תושב/ת ישראל

אזרחות לבן/בת זוג זר/ה

הסדרת מעמד לבן/בת זוג ידוע בציבור

בקשות הומניטריות להסדרת מעמד

היתר נהיגה בישראל

אשרות כניסה והיתר שהייה בישראל

 

הסדרת המעמד בישראל הינו שירות חשוב למשפחות של עולים ותיקים בישראל. וגם עבור בני זוג מעורבים. ולכן, מומלץ להיוועץ עם עורך דין הגירה, בכל מקרה לגופו של בקשה. וזאת בכדי לדעת את זכויותיכם ולבירור המצב המשפטי שלכם. והיות שמקרה אחד אינו דומה למקרה אחר.


מירית עטיה, עו"ד ונוטריון. עורך דין הגירה לישראל, הסדרת מעמד. אשרות כניסה לישראל, ועדת ערר, ייצוג במשרד הפנים. ייצוג בלשכת רשות האוכלוסין וההגירה. וייצוג בערכאות משפטיות.

התרת נישואין אזרחיים

משרדנו מעניק ייצוג משפטי בהגשת תביעה לבית המשפט להתרת נישואין, לבני זוג שנישאו בחו"ל, כאשר אחד מבני הזוג אינו יהודי.
למידע נוסף

מעמד לבן זוג זר

משרדנו מעניק ייצוג משפטי בבקשה להזמנת בן או בת זוג זר, המתגורר/ת בחו"ל. ייצוג משפטי בבקשה להסדרת מעמד בישראל, מול רשות האוכלוסין וההגירה.
למידע נוסף

הסכם ממון / הסכם טרום נישואין

משרדנו מעניק שירותי עריכת הסכם ממון לזוגות נשואים או שעומדים להינשא. משרדנו מעניק שירות עריכת הסכם חיים משותפים לבני זוג ידועים בציבור או מקהילת הלהב"ט.
למידע נוסף

תביעת אבהות

משרדנו מעניק ייצוג משפטי בית המשפט לענייני משפחה, כאשר יש צורך בהגשת תביעה להוכחת אבהות, באמצעות בדיקה גנטית, בדיקת רקמות.
למידע נוסף

הסדרת מעמד בישראל

משרדנו מעניק ייצוג משפטי להסדרת מעמד בישראל לזר, למי שאינו אזרח במדינת ישראל. מטעמים הומניטריים או בנסיבות חריגות, וייצוג במשרד הפנים.
למידע נוסף

היתר העסקת עובד זר

משרדנו מעניק ייצוג משפטי בקבלת היתר העסקה, הנפקת רישיון עבודה לעובד זר. הנדרש על ידי המעסיק שלו בישראל.
למידע נוסף

 

לייצוג משפטי באיחוד משפחות, הסדרת מעמד,

עו"ד ונוטריון מירית עטיה,

 

ליווי משפטי, מקצועי ואישי להסדרת מעמד ואיחוד משפחות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עו"ד ונוטריון מירית עטיה
בכל נושא משפטי מומלץ להיוועץ בעו"ד לקבל את הייעוץ המקצועי הנכון ביותר עבורכם.

לתיאום פגישת ייעוץ פנו לעו"ד מירית עטיה בטלפון 077-5118115 או בווצאפ 050-7611611 או השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם.